هرجع أدون تاني


راجع تاني للتدوين جواي حماس غير عادي بعد إنقطاع زاد عن العام ، مش عارف هبدأ منين لكن هبدأ و خلاص ، جوايا أفكار جديدة بشكل غير عادي ، بعـد إبتعادي عن الوطن ما يقرب من العام...

انا هنا في السودان بلد جميل ، لكن الحر لا يطاق بالمرة ، الحاجة الوحيدة اللي مخلاني أصبر مجموعة من الأصدقاء كان لا يمكن أشوفهم في أي مكان تاني ، المرة اللي جاية هيكون فيه صور كتير ... من الحاجات الغريبة اللي قابلتها هنا ، أني لأول مرة أشوف محاولة إنقلاب ... حقيقي محاولة إنقلاب يمكن كتير الموضوع ده غريب عليه ، و أكيد كتير قرى عن محاولة أقتحام مدينة الخرطوم عن طريق متمردي دارفور و جماعة خليل إبراهيم تفاصيل أكثر في المرة الي جاية مع صور حقيقية من أرض المعركة.
معلش لسه أنا بعيد عن فورمة التدوين ... لكن معلش كلها يومين و ارجع الفورمة أنا عامل معسكر جامد قوي J.
هسيب اللي دخل يقرا شوية السطور اللي كتبتها بسرعة و على عجل معلش انا بكتب من جوة إنترنيت كافيه و ده موضوع أنا مش متعود عليه و ما كنتش بحبه و أنا في مصر ، لكن للضرورة أحكام ...

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

و رحل مفكر آخر “نصر حامد أبو زيد“

تطور الحياة السياسية و الاجتماعية فى مصر

تنظيم القاعدة بيقتل 37 مسيحي عراقي علشان كامليا المصرية !!